Man sender et nyhedsbrev for hurtigt og effektivt at formidle information og skabe resultater. 
 

For at opnå de mål, du har sat dig, er det vigtigt at kunne måle resultatet af din mailudsendelse. Derfor oprettes der automatisk en række præcise rapporter med tydelige og informative data efter hvert nyhedsbrev, der bliver sendt ud.
 

PRO NEWS indeholder følgende rapporter:

Leveringsrapport

Leveringsrapporten giver dig et overblik over resultatet af udsendelsen. Den oplyser dig om afviste mails, om antal åbnede mails, om de bedste links og om tidspunktet, hvor dit nyhedsbrev blev læst. Resultatet kan blive filtreret, så det er muligt at sammenligne forskellige typer af modtagere.

Linkrapport

Linkrapporten viser, hvilke links i dit nyhedsbrev modtagerne har klikket på ved hjælp af forskellige grafiske diagrammer. Dette giver et godt overblik over modtagernes interesser og over hvilke af dine designs, der virker bedst.

Tendensrapport

I tendensrapporten måles antallet af åbnede nyhedsbreve og ligeledes måles modtagernes aktivitet og udvikling i aktiviteten. Denne funktion viser hvordan og med hvad, du har fanget modtagernes langsigtede interesse.

Indexrapport og ROI-rapport

PRO NEWS indeksrapport gør det muligt at sammenligne din e-mail markedsføring med andre virksomheders, i samme branche. ROI (Return of investment) rapportfunktionen måler det nøjagtige salg, der kommer fra nyhedsbrevene, du sender.